Aktualność "Śniadanie Marketingowe Internet ASAP w Kielcach"
dodano: 2017-06-07

Spotkanie było sygnowane hasłem "Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w internecie i nie tylko!". Obejmowało trzy wykłady: "Prowadzenie skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie" prowadzony przez p. Łukasza Wołka, prezesa agencji Abanana, "Poznaj swoich dotychczasowych i przyszłych konsumentów" prowadzony przez p. Huberta Wydrycha z firmy Head of Product Unamo Social Media oraz "Jak eventy pomagają w budowaniu marki" prowadzony przez p. Jakuba Kozioła wiceprezesa firmy PROIDEA i p. Andrzeja Targosza, prezesa firmy Eventory. Wykłady zakończył panel dyskusyjny na temat social media i komunikacji medialnej.
Wystąpienia przyniosły nam wiele nowych, cennych informacji na temat skutecznych strategii marketingowych i oprogramowania niezbędnego do efektywnego prowadzenia eventów, i monitorowania swoich działań w sieci. Pracownicy Biura Rachunkowego wygrali także ciekawe nagrody - p. Agnieszka Kaprzyk otrzymała książkę "Media 360. Od analityki do sprzedaży" napisaną przez Magdalenę Tokaj, Łukasza Jadasia i Annę Sanowską.