TELEMARKETING

TELEMARKETING
________________________________________
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników obsługi klienta.
________________________________________
Kiedy odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się : 20-21 CZERWIEC 2022 r.
________________________________________
Jaka jest forma szkolenia?
Szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej
________________________________________
Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa łącznie 12 godzin lekcyjnych
________________________________________
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
•    Wyznacza swoje indywidualne cele sprzedażowe i finansowe
•    Stosuje najlepsze sposoby budowania pierwszego wrażenia
•    Rozumie na czym polega teoria skuteczności follow up
•    Zna schemat umawiania spotkań i umie go stosować
•    Stosuje model motywów (potrzeby vs chęci)
•    Potrafi odczytywać komunikaty, które płyną ze strony klienta
•    Skutecznie umawia spotkania biznesowe
•    Analizuje potrzeby klienta
•    Charakteryzuje model CZK i PCK w sprzedaży oraz istotę znajomości produktu
•    Wdraża metodę 60/30/10
•    Rozumie element konfuzji
•    Radzi sobie z barierami utrudniającymi słuchanie
•    Niweluje przeszkody komunikacujne
•    Stosuje techniki wywierania wpływu Cialdiniego
Uczestnik będzie posiadał kompetencje społeczne wspierające skuteczne umawianie się na spotkania oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.
________________________________________
Kto poprowadzi szkolenie?
    Mateusz Mrozowski
Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy – AMP, AME). Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży.
▪ W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Ponad 17 wyróżnień
handlowych za wyniki sprzedażowe.
▪ Publicysta ekspercki: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
▪ Autor: bestsellerowej książki „Sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale” i„Samotność lidera - historia sprzedawcy…”
▪ Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, Danone, PSA, PKP, Dr Irena Eris. Cerrad…
▪ Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski – Profesjonalny Trener Organizacji.

    

________________________________________
Program szkolenia:
Szkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników obsługi klienta.
MODUŁ 1:
TELEMARKETING – UMAWIANIE SPOTKAŃ
Kluczowy moduł uświadamiający, czym kierują się klienci w
swoim procesie decyzyjno-zakupowym. Ludzie uwielbiają
kupować, ale nie lubią, gdy się im coś sprzedaje. Oczekują
zatem obsługi na najwyższym z możliwych poziomów. W tym
module uczestnicy dowiedzą się, czym jest doradztwo i
obsługa, a także w jaki sposób obsługiwać klienta, aby
skutecznie umawiać spotkania.
▪ Teoria skuteczności – follow up
▪ Model motywów (potrzeby vs chęci)
▪ Motywy i przekonania vs Twoja obsługa
▪ Umawianie spotkań biznesowych
▪ Analiza potrzeb klienta i popełniane błędy
▪ Model CZK i PCK w sprzedaży oraz istota znajomości produktu
MODUŁ 2
ISTOTA KOMUNIKACJI I SŁUCHANIA
Umiejętność słuchania oraz komunikacji stały się obecnie
najbardziej pożądane na rynku. Znajomość najlepszych technik
sprzedaży nie wystarczy, jeśli nie potrafimy odczytać komunikatu ze
strony klienta. Badanie przeprowadzone przez Walker Service i
PWC Global pokazuje, że jakość obsługi klienta ma znacznie
większe znaczenie niż cena czy produkt. Aż 86% klientów jest
skłonna do zaakceptowania wyższej ceny w przypadku wysokiej
jakości obsługi.
▪ 3 grupy klienckie i sposoby dotarcia do nich
▪ Zrozumienie elementu konfuzji
▪ Metoda 60/30/10
▪ Bariery utrudniające uważne słuchanie i jak sobie z nimi radzić
▪ Sposoby niwelowania przeszkód komunikowania się
▪ Techniki wywierania wpływu Cialdiniego
________________________________________
Jakie materiały otrzymam?
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji.
________________________________________
Jak zapisać się na szkolenie?
Telefonicznie 607 033 240, mail: jolanta.cadera@biurex.pl, Na szkolenie zapisać się można także za pomocą Bazy Usług Rozwojowych. Wkrótce pojawią się aktualne odnośniki do usług.
Instrukcja: >>KLIK<<
Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia.
________________________________________
Więcej informacji:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240