Strona główna / Szkolenia / Umawianie spotkań przez telefon i obsługa leadów

Umawianie spotkań przez telefon i obsługa leadów





Dla kogo jest to szkolenie?


Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.




Kiedy odbędzie się szkolenie?


Szkolenie odbędzie się wkrótce.



Jaka jest forma szkolenia?


Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.



Ile trwa szkolenie?


Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).



Czego nauczysz się podczas szkolenia?

  • Poznasz nowoczesne metody nawiązywania kontaktu z klientem przez telefon;
  • Dokonasz zmiany swoich ograniczających przekonań i wyobrażeń o
    telemarketingu;
  • Dowiesz się, w jaki sposób kontaktować się z klientami, by interesować ich posiadaną ofertą i odbywać więcej spotkań;
  • Dowiesz się, w jaki sposób prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami z leadów, by zainteresować ich, wzbudzić chęć posiadania i przekonać do zakupu;
  • Zdobędziesz kompetencje społeczne wspierające skuteczne umawianie się na spotkania i obsługę leadów oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.



Kto poprowadzi szkolenie?


Szkolenie poprowadzi Karol Froń - wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" i "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej". Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: "Sprzedaż OK", "Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team". Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców". Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.



Program szkolenia:



Dzień 1:


1. Przekonania i problemy:
  • Rozpoznanie osobistych przekonań;
  • Zmiana ograniczających przekonań na temat sprzedaży;
  • Największe problemy sprzedawców w telemarketingu.
2. Wyznaczanie celów:
  • Wyznaczanie celów osobistych;
  • Wyznaczanie celów sprzedażowych;
  • Wyznaczanie celów finansowych.
3. Typologia klientów:
  • Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne);
  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym.
4. Style społeczne:

  • Typologia stylów społecznych;
  • Diagnoza własnego stylu społecznego.

Dzień 2:


1. Tworzenie avatara i pierwsze wrażenie:
  • Tworzenie avatara klienta, który będzie klientem idealnym, aby do niego dopasować sposób tworzenia komunikacji sprzedażowej, miejsca poszukiwania i sposób rozmawiania, wskazywanie miejsc, gdzie i jak można klientów na swoje usługi;
  • Przedstawienie modelu SUPPER2, który pozwala zrobić najlepsze pierwsze wrażenie, zbudować nić porozumienia i dać sobie szansę na dalszy kontakt, jak zyskać uwagę w pierwszych sekundach rozmowy przez telefon.
2. Prospecting i lejek sprzedaży:

  • Podstawowe założenia prospectingu – dlaczego klient nie chce umawiać się na spotkanie i jakich zasad należy przestrzegać, aby to zmienić;
  • Najważniejsze elementy wpływające na skuteczność prospectingu: głos, emocje, entuzjazm, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży;
  • Lejek sprzedaży – czym jest, co mówi o skuteczności w sprzedaży.
4. Skrypt ZAPROŚ:

  • Schemat umawiania spotkań ZAPROŚ – sprawdzona metoda w postaci skryptu rozmowy do używania podczas umawiania spotkań z klientami przez telefon;
  • Metody budowania relacji z sekretarkami.
5. Obsługa leadów:

  • W jaki sposób skutecznie rozmawiać z potencjalnym klientem, by kupił nasz produkt.
6. Tworzenie argumentera obiekcji:

  • Określenie obiekcji, jakie będą mieli klienci i dopisanie do nich sposobów odpowiedzi.



Jakie materiały otrzymam?


1. Prezentację w formie elektronicznej.
2. Certyfikat ukończenia szkolenia.
3. Pliki dokumentów w formacie WORD.



Jak zapisać się na szkolenie?

Na szkolenie zapisać się można za pomocą Bazy Usług Rozwojowych. Wkrótce pojawią się aktualne odnośniki do usług.

Instrukcja: >>KLIK<<

Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia.



Więcej informacji:


W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.

e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240