Strona główna / Szkolenia / 14-15 maja 2020 r.

Umawianie spotkań przez telefon i obsługa leadów





Dla kogo jest to szkolenie?


Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.




Kiedy odbędzie się szkolenie?


Szkolenie odbędzie się 14-15 maja 2020 r. w godzinach 9:00 - 16:00.



Jaka jest forma szkolenia?


Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.



Ile trwa szkolenie?


Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).



Czego nauczysz się podczas szkolenia?

  • Poznasz nowoczesne metody nawiązywania kontaktu z klientem przez telefon;
  • Dokonasz zmiany swoich ograniczających przekonań i wyobrażeń o
    telemarketingu;
  • Dowiesz się, w jaki sposób kontaktować się z klientami, by interesować ich posiadaną ofertą i odbywać więcej spotkań;
  • Dowiesz się, w jaki sposób prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami z leadów, by zainteresować ich, wzbudzić chęć posiadania i przekonać do zakupu;
  • Zdobędziesz kompetencje społeczne wspierające skuteczne umawianie się na spotkania i obsługę leadów oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.



Kto poprowadzi szkolenie?


Szkolenie poprowadzi Karol Froń - wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" i "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej". Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: "Sprzedaż OK", "Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team". Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców". Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.



Program szkolenia:



Dzień 1:


1. Przekonania i problemy:
  • Rozpoznanie osobistych przekonań;
  • Zmiana ograniczających przekonań na temat sprzedaży;
  • Największe problemy sprzedawców w telemarketingu.
2. Wyznaczanie celów:
  • Wyznaczanie celów osobistych;
  • Wyznaczanie celów sprzedażowych;
  • Wyznaczanie celów finansowych.
3. Typologia klientów:
  • Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne);
  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym.
4. Style społeczne:

  • Typologia stylów społecznych;
  • Diagnoza własnego stylu społecznego.

Dzień 2:


1. Tworzenie avatara i pierwsze wrażenie:
  • Tworzenie avatara klienta, który będzie klientem idealnym, aby do niego dopasować sposób tworzenia komunikacji sprzedażowej, miejsca poszukiwania i sposób rozmawiania, wskazywanie miejsc, gdzie i jak można klientów na swoje usługi;
  • Przedstawienie modelu SUPPER2, który pozwala zrobić najlepsze pierwsze wrażenie, zbudować nić porozumienia i dać sobie szansę na dalszy kontakt, jak zyskać uwagę w pierwszych sekundach rozmowy przez telefon.
2. Prospecting i lejek sprzedaży:

  • Podstawowe założenia prospectingu – dlaczego klient nie chce umawiać się na spotkanie i jakich zasad należy przestrzegać, aby to zmienić;
  • Najważniejsze elementy wpływające na skuteczność prospectingu: głos, emocje, entuzjazm, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży;
  • Lejek sprzedaży – czym jest, co mówi o skuteczności w sprzedaży.
4. Skrypt ZAPROŚ:

  • Schemat umawiania spotkań ZAPROŚ – sprawdzona metoda w postaci skryptu rozmowy do używania podczas umawiania spotkań z klientami przez telefon;
  • Metody budowania relacji z sekretarkami.
5. Obsługa leadów:

  • W jaki sposób skutecznie rozmawiać z potencjalnym klientem, by kupił nasz produkt.
6. Tworzenie argumentera obiekcji:

  • Określenie obiekcji, jakie będą mieli klienci i dopisanie do nich sposobów odpowiedzi.



Jakie materiały otrzymam?


1. Prezentację w formie elektronicznej.
2. Certyfikat ukończenia szkolenia.
3. Pliki dokumentów w formacie WORD.



Jak zapisać się na szkolenie?


Na szkolenie zapisać się można za pomocą Bazy Usług Rozwojowych >>KLIK<<

Instrukcja: >>KLIK<<

Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia.

Rekrutacja trwa do 6 maja 2020 r.




Więcej informacji:


W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.

e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240